Proiectul rulează în avantajul unui public care aspiră la un confort în creştere, atât din punct de vedere al consumului de produse şi servicii de calitate, cât şi al dezvoltării personale.
Prin această emisiune, Luana îşi propune să pomoveze adevăratele valori, dar şi produse de calitate şi servicii profesionale, cu atât mai mult cu cât publicul se confrunta cu multă informaţie distorsionată de reclame şi campanii exagerate, care crează mituri false.
Emisiunea ”Luana Show” va fi împărţită în mai multe rubrici precum ”Călătorie culinară”, ”Life Style” sau ”Sănătate şi frumuseţe”, iar subiectele prezentate vor fi documentate, autentice şi dinamice.
În rubrica ”Călătorie culinară” veţi afla ce, cum şi unde puteţi mânca specialităţi gastronomice din întreaga lume, într-o recenzie făcută de Luana şi specialistul invitat în fiecare ediţie. Veţi afla astfel şi care sunt cele mai bune hoteluri, restaurante, baruri, cofetării, patiserii, pizzerii, cafenele, discoteci, cluburi, cazinouri şi unde puteţi găsi catering de lux.
Despre armonie între minte şi trup, care pastrează echilibrul între sănătate, timp şi bani, veţi afla în rubrica ”Life Style”. Un om realizat are case frumoase, maşini confortabile, bijuterii şi opere de artă, merge în vacanţe elaborate, ştie să aleagă hainele şi restaurantele şi poate face bine şi celor din jur prin acte de caritate şi proiecte speciale.
Astfel, emisiunea ”Luana Show” vine în întâmpinarea telespectatorilor cu soluţii la aproape toate problemele generate de criza finaciară, socială şi emoţională.
“Am hotărât să fac o schimbare de titlu, întrucât în 2014 îmi doresc ceva nou! Numele meu în titlu exprimă de fapt >. Televiziunea are într-un fel responsabilitatea să creeze modele. Cred cu tărie în talentul meu de a arăta modele bune, de a fi eu însămi un model. Cum alegem fără să cădem în capcane diverse, mi se pare că face parte din arta de a trăi cu stil. > răspunde la întrebări simple cum ar fi >, >, >, >, >, dar şi alte teme importante pentru o existenţă echilibrată. Nu caut prea departe invitaţii şi subiectele, pentru că începând cu colegii şi familia, continuând cu talente spontane culese de pe Facebook sau propuse de prieteni, ridic la nivel de reportaj orice prestaţie autentică sau serviciu de calitate pe care eu însămi l-aş folosi”, spune Luana.