Serialul „Las Fierbinți” a fost lider absolut de audiență săptămâna aceasta, cu peste 2 milioane de telespectatori, luni, marți și joi, de la 20.30.
În medie, luni, marți și joi, serialul a înregistrat 12,2 puncte de rating și 30,8% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a avut, în medie, 6,4 puncte de rating și 16% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, Pro TV a condus topul televiziunilor cu o medie de 10,5 puncte de audiență și 30,8% cotă de piață, în timp ce locul 2 avea, în medie, 6,2 puncte de rating și 18% share. La nivel național, în medie, peste 2 milioane de români au urmărit „Las Fierbinți”, potrivit unui comunicat remis Apropo de Pro TV.
Episodul de joi a fost cel mai urmărit, pe toate categoriile de public, în timp ce cel de marți a înregistrat cea mai bună cotă de piață pe segmentul de public național, 21-54, grade ESOMAR ABCD, din ultima săptămână.
Săptămâna viitoare, luni, marți și joi, continuă povestea din „Las Fierbinți” alături de îndrăgitele personaje de ficțiune. Noul sezon „Las Fierbinți” este disponibil online și pe voyo.ro.
CITEȘTE ȘI: Chef Joseph Hadad, Chef Foa și Chef Radu Dumitrescu, noii jurați la „Masterchef”, la Pro TV
Foto: Pro TV