Serialul „Las Fierbinți”, difuzat de Pro TV, a fost, săptămâna aceasta, lider absolut de audiență.
În medie, luni, marți și joi, a înregistrat 10,7 puncte de rating și 30,9% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a avut, în medie, 5,0 puncte de rating și 14,3% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a condus topul televiziunilor cu o medie de 8 puncte de audiență și 28% cotă de piață, în timp ce locul 2 avea, în medie, 4,2 puncte de rating și 14,9% share, potrivit unui comunicat remis Apropo de Pro TV.
Pe 13 septembrie, serialul „Las Fierbinți” a înregistrat cel mai bun share în rândul publicului urban, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, din ultima săptămâna, din prime time. Iar episodul de marți a înregistrat cel mai bun share din prime time, din ultima săptămâna, la nivel național.
Situațiile critice inspirate din viața reală, umorul, personaje care au făcut istorie și un scenariu care îi provoacă pe actori – sunt unele dintre ingredientele care fac ca serialul „Las Fierbinți” să fie în topul preferințelor telespectatorilor, potrivit aceluiași comunicat.
Noul sezon „Las Fierbinți” este disponibil online și pe voyo.ro.
CITEȘTE ȘI: Show-ul „Căsătoriți pe nevăzute” de la Pro TV a fost lider de audiență
Foto: Pro TV