Serialul „Las Fierbinți”, de la Pro TV, a condus, joi seară, topul preferințelor telespectatorilor și a înregistrat 12,2 puncte de rating și 30,5% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a avut 7 puncte de rating și 17,4% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a fost pe primul loc în topul televiziunilor, cu 9,9 puncte de audiență și 30,6% cotă de piață, în timp ce locul 2 avea 5,9 puncte de rating și 18,1% share.
La nivel național, peste 2 milioane de români au urmărit „Las Fierbinți”, iar în minutul de maximă audiență, de la 21.12, peste 2,2 milioane de români au fost cu ochii pe aventurile fierbințenilor, potrivit unui comunicat remis Apropo de Pro TV.
Săptămâna viitoare, aventurile fierbințenilor continuă, luni, marți și joi, de la 20.30, la PRO TV. Noul sezon „Las Fierbinți” este disponibil online și pe voyo.ro.
CITEȘTE ȘI: De Halloween, Alex Bogdan este vampirul Eduard în „Singura casă” unde se poate da o petrecere, la Pro TV
„Căsătoriți pe nevăzute”, „Las Fierbinți” și „Știrile” – Pro TV, lider de audiență marți seară
Foto: Pro TV