În Las Fierbinți, încercările Dalidei de a-și găsi marea iubire au eșuat rapid, după numai câteva întâlniri care nu au îndeplinit criteriile impuse de ea.
Las Fierbinți a condus topul preferințelor telespectatorilor și a înregistrat 13.7 puncte de rating și 33.2% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a avut 6.6 puncte de rating și 16.0% share, conform unui comunicat remis Apropo. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a fost pe primul loc în topul televiziunilor, cu 10.0 puncte de audiență și 29.8% cotă de piață, în timp ce locul 2 avea 7.3 puncte de rating și 21.7% share. La nivel național, peste 2.3 milioane de români au urmărit Las Fierbinți.
Din dorința de a face rost de bani cât mai repede și fără prea mult efort, Firicel a decis să devină cobai uman, iar Dorel să găsească o mașină de cusut cu platină, pe care să o vândă scump. În final, niciunul dintre ei nu a reușit să se îmbogățească și, în plus, și-au încheiat planurile bătuți și cu banii luați.
Joi, de la 20:30, poveștile din Las Fierbinți continuă cu un nou episod plin de umor.
Foto: Pro TV
CITEȘTE ȘI: „Las Fierbinți” a condus joi seară topul preferințelor telespectatorilor, la PRO TV