„Las Fierbinți” a condus joi seară topul preferințelor telespectatorilor, la PRO TV
În „Las Fierbinți” succesul Aspirinei cu înființarea organizației pentru femeile casnice care muncesc toată ziua și nu sunt plătite a ajuns până în satul vecin.
„Las Fierbinți” a condus joi seară topul preferințelor telespectatorilor și a înregistrat 12.7 puncte de rating și 31.1% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a avut 7.6 puncte de rating și 18.5% share, conform unui comunicat remis Apropo. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a fost pe primul loc în topul televiziunilor, cu 10.0 puncte de audiență și 29.2% cotă de piață, în timp ce locul 2 avea 7.7 puncte de rating și 22.3% share. La nivel național, peste 2 milioane de români au urmărit Las Fierbinți.
Aspirina a creat revoluție în Fierbinți, a înființat Organizația Femeilor din Fierbinți pentru a veni în ajutorul vecinelor casnice care muncesc toată ziua, dar nu sunt răsplătite pentru efortul lor. Le-a cerut tuturor taxă de înscriere, pe care fiecare femeie ar fi trebuit să și-o recupereze, dar să aibă și un câștig considerabil în plus, de la bărbații lor. Din păcate, lucrurile nu au stat așa cum le-au fost prezentate și toate au decis rapid să se retragă din organizație. Cu toate astea, proiectul Aspirinei a luat amploare și noi membre de la Dridu i-au bătut la ușă, interesate de tot ceea ce asociația le poate oferi.
Brânzoi a aflat că nu mai are mult de trait și a hotărât să dea de pomană tot ce a agonisit. S-a făcut coadă la poarta lui, fierbințenii au mers imediat să prindă cât mai multe lucruri. Au luat cât au luat, dar în final bărbatul a aflat că s-a produs o eroare la analize și că va trăi. Cu toate astea, ce a fost dat a rămas dat.
Noul sezon Las Fierbinți este disponibil online și pe VOYO.
Foto: PRO TV
CITEȘTE ȘI: Peste 2 milioane de telespectatori au urmărit, marți seară, „Las Fierbinți” la Pro TV