Lady Gaga şi Justin Timberlake mor virtual pentru un scop caritabil
mesaj pe reţelele de socializare Facebook şi Twitter începând de
marţi şi până când proiectul Aliciei Keys „Keep A Child Alive” va
strânge suma de un milion de dolari. Campania pentru această
strângere de fonduri se numeşte „Digital Life Sacrifice”.
Iniţiativa are rolul de a marca Ziua Mondială de luptă împotriva
maladiei SIDA (1 decembrie).
Alicia Keys a declarat că a invitat să ia parte la această campanie
şi alte vedete, printre care Elijah Wood, Jennifer Hudson şi Serena
Williams şi că nimeni nu a refuzat-o.
„După ce i-am contactat telefonic şi le-am ilustrat conceptul,
toată lumea a fost de acord”, a mai spus Keys.
Totodată, vedetele au realizat scurte înregistrări video cu „ultima
postare”, un fel de testament, şi vor apărea în mai multe spoturi,
întinşi în sicrie, pentru a promova campania şi pentru a atrage
atenţia asupra semnificaţiei „morţii lor virtuale”.