Lady Gaga nu mai are căutare

19 11. 2013, 16:10

Lansat pe 11 noiembrie, „Artpop” abia a ajuns la 250.000 de copii vândute, marcând astfel o scădere cu 75% a vânzărilor în comparație cu cele reușite de precedentul material discografic al artistei americane, „Born This Way”, care s-a vândut în peste 1 milion de copii în prima săptămână după lansare.

Dacă ai nevoie de un serviciu meteo mai detaliat, vizitează vremea apropo

Lady Gaga a fost devansată de două dintre marile sale rivale din muzica pop: Katy Perry și Miley Cyrus. Noile albume ale acestora, „Prism” și „Bangerz”, s-au vândut în prima săptămână în 280.000 de copii, respectiv 270.000 de copii.

Problemele nu se opresc însă aici. Interscope, casa de discuri cu care colaborează Lady Gaga, a cheltuit 25 milioane de dolari pentru a organiza campania promoțională a albumului „Artpop”. Aceste milioane investite în marketing nu vor fi compesate de vânzările albumului, considerate a fi mult prea mici, anticipează casa Interscope. Potrivit unui raport întocmit de site-ul Examiner.com, această pierdere financiară ar putea duce la concedierea a 50 de angajați de la Interscope.

Vânzările dezamăgitoare ale albumului „Artpop” au fost anticipate de rezervele criticilor muzicali, cei francezi spunând de exemplu că „este de o prostie abisală”.

Lady Gaga, al cărei nume real este Stefani Germanotta, care a concertat la București în august 2012, a devenit celebră grație unor piese precum „Bad Romance” și „Poker Face”, dar și cu ajutorul unui marketing agresiv și al provocărilor – în special vestimentare.