La ProMotor, Tariceanu vorbeste la prezent despre masinile sale din trecut
La loc de cinste sta Lancia Fluvia, cu care
Tariceanu participa la campionatul national de viteza in coasta, la
categoria masini clasice.
Si este de inteles de ce fostul prim-ministru, indragostit de
masinile cu istorie, tine atat de mult la aceasta masina, care a
fost baza de dezvoltare cu care Lancia a castigat pe vremuri
campionatul mondial de raliuri.
Aceeasi masina au primit-o cadou Nastase si
Tiriac, atunci cand au castigat Campionatul de tenis de la
Monte Carlo.
In acelasi garaj plin de istorie automobilistica, echipa
ProMotor a dat si peste un Citroen Charlston, masina cu o cariera
de 42 ani, un Fiat 500 Topolino semiconvertible, model produs in
Austria in anul 1954 si un Mini Moris original pe care spune ca a
platit 5.000 euro si pe care nu i l-ar vinde nici lui Ion
Tiriac.
Cu acest autoturism venea premierul
Tariceanu, acum doi ani, la sediul Guvernului
In urma cu doi ani,
pe vremea cand era prim-ministru, Tariceanu
si-a facut aparitia la sediul Guvernului intr-o masina de colectie
marca Triumph, model 1968, cu doua locuri si doua usi,
achizitionata din Franta.
Potrivit declaratiei sale de avere, de la acea vreme, postata pe
site-ul Guvernului,
fostul presedinte al Partidului National Liberal
(PNL) ar mai avea in garaj autoturisme Citroën
fabricate in 1955, 1967 si 1986, un automobil Fiat, produs in 1966,
precum si un autoturism ARO, fabricat in 1974, achizitionat in anul
2007.