ProMotor a descoperit excentrica transformare a unui Hummer H2 – initial o brutala masina de teren – intr-o luxoasa limuzina folosita la absolviri si la nunti.
Cred ca veti fi de acord cu mine daca voi reafirma ca New York-ul este un oras aparte, nu? Lasati prejudecatile de orice fel si programati-va urmatoarea deplasare in fascinanta metropola americana. Intre sutele de zgarie-nori impunatori, se ivesc neasteptate parculete cu cafenele unde lumea lucreaza la laptop-uri bilanturi contabile sau pur si simplu admira neopritul dute-vino uman si auto. Orasul acesta nu doarme niciodata, se spune.
Scapat teafar din experienta cu dragsterul, aveam nevoie sa-mi refac nervii dupa stresul accelerarii de 1,2 secunde pana la suta. Am incercat cateva baruri de soi, bombe bestiale sau restaurante cochete din Soho, unde atmosfera este admirabila, chelnerii amabili si profesionisti, preturile – culmea – moderate, iar mancarea la inaltime. Bilantul arata OK, insa lipseaÂ… miscarea.
Interactiunea cu localnicii
Daca te afli intr-o tara straina si vrei sa afli cu adevarat aspectele particulare ale vietii localnicilor, nu-ti ramane decat sa interactionezi cu ei. Vei afla tot ce-ti doresti.
Din vorba in vorba cu un grup de tineri, aflam ca, la absolvire sau cu ocazia casatoriilor, la mare pret este inchirierea unei limuzine. Dupa cateva telefoane bine plasate, uimirea creste la cote inalte: am de ales intre cele mai variate forme, marci si baze de plecare. Cea mai raspandita transformare este pe baza de Lincoln Town Car si e si cea mai ieftina de inchiriat. Fiind asa de raspandita, am exclus-o in mod evident de pe lista. Desi toti incercau sa ma convinga de exclusivitatea limuzinelor Chrysler 300C, nemilos cum ma stiti, am trecut cu vederea si acest model.
Mult mai interesante erau declinarile pe baza de BMW X5, VW Beetle sau Jaguar S-type. Dar cand am aflat de existenta unui Hummer H2 superlong, m-am decis pe loc: nebunie curata! Asta sa fie. Din pacate, fiind atat de exclusiv si de cerut pe piata, H2 limo este si foarte scump de inchiriat, asa ca am avut nevoie de toata intelegerea lui Danny, patronul firmei de la care am inchiriat monstrul. Cand a aflat ca suntem din Romania, nostalgiile sale balcanice – este originar din Muntenegru – au dus la un discount major si la o strangere calduroasa de maini. A doua zi urma sa pornim periplul chiar de pe Fifth Avenue.
Intalnire de gradul trei
Am ajuns in avans cu 15 minute, fiind nerabdatori sa facem cunostinta cu imensa creatie americana. Traficul fiind mai des decat parul de pe capul meu, era clar ca limuzina se va deplasa greu, astfel ca cele cateva minute de intarziere nu ne-au agitat.
Intre timp treceau pe langa noi diverse alte limuzine, la care noi priveam cu dispret, doar inchiriasem topul topurilor, nu?
Tot asteptand asa, pe trotuar, la un moment dat am observat ca pietonii nu mai priveau in sus, spre varful zgarie-norilor, ci in lungul strazii, undeva departe. M-am uitat si eu intr-acolo siÂ… mamaaa, ce monstru, ce balena, ce tren pe roti!
Era atat de impresionanta, incat toata lumea, dar absolut toata lumea, se uita direct la EA. Dar EA venea doar pentru NOI. Sac!
Aproape uitand sa-mi pornesc aparatul – eram si eu uluit de prezenta de 10 metri –, am sarit in drum si am inceput sa pozez, asteptand ca masina sa treaca pe langa mine. Si trecea si trecea si nu se mai termina. Era alba si foaaarteee lunga. CU greu s-a parcat si, ca prin minune, soferul a si aparut si ne-a deschis usa din spate.
Accesul este identic cu cel dintr-un Hummer H2, in schimb la interiorÂ… eheeei, la interior se schimba povestea. Mai stiti faza aia din filmul Top Secret in care se sapa tunelul de evadare din inchisoare, iar la final el era ca o autostrada subterana ultimul racnet? Ei bine, cam asta a fost senzatia odata urcat la bord.
Citeste mai mult in ProMotor