King Cobra
Monstrul care a pus acest catun pe harta celor mai fideli discipoli ai motorului cu ardere interna se numeste Cobra 780cui Limited Edition si este creatia a pana mai ieri obscurului fabricant Weineck. Totul graviteaza in jurul propulsorului, ascuns sub cea mai mare priza de aer care s-a vazut vreodata. Fiecare cilindru al gigantului aspirat construit cu o precizie de Formula 1 (spre exemplu, scaunele supapelor sunt prelucrate cu o acuratete de o sutime de milimetru) are 1,6 litri – da, capacitatea Golf-ului din garajul tau. Iar ei sunt 8 la numar. Rezulta o cilindree obisnuita doar pentru un abonat la Power & Motoryacht: 12.900 cmc. Asta te-ar face sa crezi ca unitatea ce dezvolta 1.100 CP si 1.760 Nm (pusi sa miste doar 950 kg) este la fel de veche precum celebrul nume evocat de Weineck. Nimic mai fals: realizat conform celor mai inalte standarde tehnologice – de la pistoane, biele, arbore cotit si pana la supapele din titaniu -, monstrul de metal transmite un uragan de forta catre puntea spate printr-o cutie cu patru trepte capabila sa preia si 2.000 Nm, propulsand masina pana la 200 km/h in 4,9 secunde si pana la 300 km/h in 10 secunde.
Evident, fiecare …
Citeste mai mult in ProMotor