Raspuns nipon adresat constructorului britanic Triumph, contra-atac la cruiserele de capacitate uriasa. Vizualizati o compacta cu o motorizare de 2.000 cmc, cativa caluti peste 100 si aproape 200 Nm.
Nu v-ar fi jena cu masina dumneavoastra. Pastram din tot acest exercitiu doar cei 2.000 cmc si ii asociem cu o motocicleta.
Partea frumoasa este ca cei de la Kawasaki, atunci cand le-a venit ideea, au tinut minte sa treaca in dreptul rubricii categoriei: cruiser. Un V-twin de 2.053 cmc, cel mai „voluminos” propulsor cu arhitectura in V care echipeaza un cruiser de serie in ziua de azi. Acesta este raspunsul japonezilor la monstrul britanicilor de la Triumph.
Desi vorbim de o motocicleta impozanta, cu o greutate de 340 kg, niponii au reusit sa deseneze pentru VN 2000 o linie frumoasa si fluida. Absolut totul la aceasta motocicleta este supradimensionat.
Avem o furca fata cu jambe de 43 mm diametru, discurile franelor fata au 300 mm diametru si sunt actionate de etriere cu patru pistonase. Roata spate franeaza prin intermediul unui disc de 320 mm si etriera cu 2 pistonase. Pneurile au dimensiuni respectabile: 150/80 x 16 – fata si 200/60 x 16 – spate.
Singurul lucru care dezamageste la motocicleta nipona este finisarea, atentia acordata detaliului. Acest lucru este inadmisibil la un model de top, mai ales din gama cruiser – custom.
Probabil niponii, dupa ce au construit o motocicleta cu o ciclistica excelenta si o tinuta de drum remarcabila pentru 2.000 cmc, au descoperit ca au epuizat bugetul. Prin urmare finisarea a ramas la latitudinea proprietarului.
ProMotor