Kate Moss: scandalul care prinde bine!

09 01. 2006, 15:03
Deja avem de-a face cu un scenariu clasic. O celebritate este prinsa în offside, imaginea ei este compromisa, dupa care se întoarce furtunos în arena publica, complet refacuta și chiar întarita. E randul lui Kate Moss! Publicitatea este cea care a ajutat-o sa treaca peste scandalul

Deja avem de-a face cu un scenariu clasic. O celebritate este prinsa în offside, imaginea ei este compromisa, dupa care se întoarce furtunos în arena publica, complet refacuta și chiar întarita. E randul lui Kate Moss!

Publicitatea este cea care a ajutat-o sa treaca peste scandalul cocainei în care a fost implicata în luna septembrie a anului trecut.

Kate Moss a ocolit plasa pe care le-o așterne celor cazuți David Letterman în emisiunea „Saturday Night Live”, ea preferand o modalitate mai banoasa de a reveni în centrul atenției. Este protagonista celui mai recent spot Virgin Mobile, intitulat „Contractul”.

Spotul a rulat pentru prima data în ajunul Craciunului și dezvaluie o Kate Moss relaxata la domiciliu, în timp ce bea o cana cu ceai. Imediat, primește un telefon de la agentul ei din America, care o anunța ca i-a gasit contractul perfect, dar nu poate sa-i dea prea multe detalii, pentru ca „sunt spioni peste tot”. „Trebuie sa ai încredere în mine”, continua agentul, „asta e ceea ce cautam de multa vreme”. Pana la finalul spotului, telespectatorul afla ca, de fapt, agentul din America se afla într-un magazin Virgin Mobile, iar contractul despre care tot îi vorbea urmeaza sa fie încheiat cu compania de telefonie Virgin Mobile.

Spotul vine la doar cateva luni dupa ce Moss a fost scoasa din campaniile unor clienți precum H&M și Chanel, în urma unor fotografii cu ea prizand cocaina, publicate de ziarul londonez Daily Mirror. Acesta nu e însa primul ei job post-scandal. Recent, ea a jucat într-o campanie pentru Roberto Cavalli și a pozat într-un calendar Pirelli 2006. A aparut totodata în numerele pe decembrie ale Vanity Fair și Vogue, ediția franțuzeasca.

Fotomodelul, prietena foarte buna cu Richard Branson, boss-ul Virgin Group, tocmai și-a încheiat programul de reabilitare de 30 de zile într-o clinica din Arizona. Pentru spotul Virgin Mobile, în care ironizeaza traiul degradant pe care îl ducea înainte, se zvonește ca ar fi primit peste doua milioane de dolari.

Branson, un maestru al declarațiilor publice, o cunoaște pe Kate Moss de 18 ani și a declarat ca este un mare fan al ei, atat pe plan personal cat și profesional. „Arata de-a dreptul grozav în noua reclama și sunt sigur ca va impresiona o groaza de lume cu frumusețea ei naturala, felul în care joaca, comicul pe care îl degaja și mai ales capacitatea de a se autoironiza”. La randul sau, James Kydd, brand director Virgin Mobile, spune ca „Kate Moss este un simbol. „Suntem încantați ca a acceptat sa faca parte din cea mai recenta campanie a companiei noastre. Ce putem face noi pentru Kate, ca recompensa, ar fi sa oferim o imagine cat se poate de pozitiva și de haioasa personajului pe care îl joaca”.

Reclama a fost creata de Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R, cei care fac majoritatea reclamelor Virgin Group. Regizor a fost Paul Hunter, care a regizat și clipul Madonnei „Me against the music”, în care apare și Britney Spears, precum și clipul „Lady Marmalade”, piesa ce apare pe coloana sonora a Moulin Rouge.

Revenirea lui Moss pe taramul publicitații vine dupa ce lanțul de magazine de haine H&M a renunțat la serviciile ei în luna septembrie a anului trecut, ca urmare a fotografiilor publicate de mai multe tabloide britanice. Majoritatea clienților H&M sunt adolescente, iar reprezentanții companiei au declarat atunci ca Moss nu a înțeles ca H&M nu vrea sa fie asociata în nici un fel cu consumul de droguri, mai ales ca firma a susținut de-a lungul vremii organzații de prevenire a consumului de droguri. Contractul lui Kate cu H&M era în valoare de 4 milioane de lire sterline pe an, potrivit DailyTelegraph.

Afla mai multe despre publicitatea cu care s-a ales Kate Moss numai în