Comunicatul in care compania Karl Lagerfeld anunta aceasta
decizie mentioneaza ca aceasta linie prêt-à -porter, care
este caracterizata, in franceza, drept „masstige”, din contractia
termenilor „masse” (masa) si „prestige” (prestigiu), este
„drumul catre modernitate”. Comunicatul mai arata ca linia
vestimentara Karl Lagerfeld „isi va schimba orientarea si va lua o
directie mai comerciala”.
In prezent, au loc negocieri pentru distributia si fabricarea
acestei noi linii, care ar putea fi lansata, la preturi
foarte accesibile, incepand cu
sezonul de toamna/iarna 2011 – 2012.
In 2004, Lagerfeld a mai abordat latura prêt-à -porter cu o larga
distributie, creand 30 de modele pentru
lantul de magazine suedez H&M, care, la lansare, au
provocat cozi impresionante si imbranceala.
Karl Lagerfeld, in varsta de 76 de ani, este unul dintre cei mai
importanti creatori de moda ai sfarsitului de secol XX, colaborand
cu mai multe case de moda, printre care Chanel, la care in prezent
este designer principal, dar si Chloé si Fendi, unde este director
de creatie.