Compania Immersive Gamebox și Netflix au dezvoltat un joc multiplayer Squid Game, care va fi lansat în SUA și Marea Britanie în septembrie.
Cele două companii au colaborat la un joc inspirat din drama de succes din Coreea de Sud, care va permite unui număr de doi până la șase jucători să concureze într-o serie de provocări prezentate în „Squid Game”, inclusiv „Red Light, Green Light”, „Glass Bridge” și, desigur, „Squid Game”.
Immersive Gamebox va folosi tehnologia de detectare a mișcării și ecran tactil în camerele digitale inteligente pentru a recrea experiența din film. Consecințele pierderii acestei versiuni de „Squid Game” nu se compară cu cele ale personajelor din seria originală, deoarece jucătorii vor pierde doar o viață virtuală. Jucătorii de succes vor câștiga și bani virtuali cu fiecare provocare pe care o depășesc.
„A reimagina cel mai popular serial Netflix într-un format complet nou oferă clienților mai multe modalități de a rămâne conectați la Squid Game”, a declarat Will Dean, CEO-ul Immersive Gamebox.
Experiența de joc Squid de la Immersive Gamebox va fi lansată în nouă locații din SUA și patru din Marea Britanie pe 21 septembrie. Jocul de 60 de minute va fi limitat la jucătorii cu vârsta peste 16 ani, prețurile biletelor începând de la 19 lire sterline în funcție de date și locații.
Mai multe detalii și informații despre rezervare pot fi găsite aici.
Foto: Netflix
CITEȘTE ȘI: „Squid Game” devine reality show, cu un premiu uriaș
Netflix confirmă oficial cel de-al doilea sezon al serialului „Squid Game”