Desi promoveaza „doar” mascara, Jennifer Lopez stie foarte bine
ca fara putin
sex-appeal reclamele pentru noile produse L’Oreal nu ar avea
succes.
In cea mai noua reclama a prestigiosului brand francez diva
isi dezvaluie cu eleganta picioarele si pare sa
promoveze mai degraba o marca de incaltaminte.
Reclama pentru
L’Oreal Paris este cea mai recenta dintr-o serie cu J-Lo, in
varsta de 41 de ani.
Jennifer Lopez, eleganta pentru
L’Oreal
Vedeta mai promoveaza aparatele de ras Venus, o
colectie vestimentara Gucci si samponul L’Oreal.
Dupa ce si-a incheiat misiunea in calitate de membra a juriului
la concurusul de talente „American Idol”, Jennifer s-a ocupat si cu
promovarea single-ului „On The Floor”.
Mamica de gemeni si casatorita cu cantaretul Marc Anthony, J-Lo
a declarat recent intr-un interviu ca este foarte
pretentioasa in privinta proiectelor in care se
implica.
Jennifer Lopez promoveaza mascara
L’Oreal
„Am invatat sa spun NU. Acum am
copii, iar ei sunt pe primul plan”, a precizat Lopez.
Ea a mai spus ca nu a angajat bone care sa se ocupe de copii, ci
apeleaza la ajutorul membrilor familiei.
„Jennifer le pregateste zilnic sotului si gemenilor cate trei
outfit-uri”, a declarat Benny Medina, managerul artistei. „Desi
uneori nu are timp sa ia micul dejun alaturi de ei, nu uita
niciodata sa le puna la dispozitie cele trei tinute”, a mai spus
Medina.