Jennifer Lopez a încheiat un parteneriat multianual cu Netflix
Nuyorican Productions, casa de producție a cântăreței și actriței Jennifer Lopez, a semnat un acord multianual cu Netflix. În baza acestui parteneriat, casa de producție va realiza lungmetraje, seriale TV și show-uri fără scenariu, cu accent pe proiecte care susțin diversitatea în ceea ce privește actorii, scenariștii și regizorii.
Lopez colabora deja cu platforma de streaming pentru două proiecte, „The Mother”, regizat de Niki Caro, și „The Cipher”, bazat pe romanul scris de Isabel Ojeda Maldonado.
Bela Bajaria, șeful Global TV de la Netflix, a declarat despre noul parteneriat: „Jennifer este un talent singular ale cărui creativitate și viziune au captivat publicul și au inspirat următoarea generație din întreaga lume. De ani, ea și echipa de la Nuyorican au adus o abordare distinctă în industria de divertisment și aștept cu nerăbdare să lucrez cu ea și echipa pentru a crea noi serii pe care abonații noștri să le iubească”.
Suma pentru care a fost încheiat parteneriatul nu a fost făcută publică.
Cel mai de succes film al lui Lopez a fost „Hustlers”, care a avut încasări de 33,1 milioane de dolari în weekendul premierei și de 157,6 milioane de dolari, în total, la nivel mondial. Cântăreața Jennifer Lopez a vândut peste 70 de milioane de albume în întreaga lume.
Recent, artista a apărut pe prima pagină a ziarelor nu pentru realizările profesionale, ci pentru ce se întâmplă în viața sa privată: J Lo a rupt logodna de fostul jucător de baseball Alex Rodriguez și pare a fi reluat relația cu Ben Affleck.
CITEȘTE ȘI: Cum își menține Jennifer Lopez silueta de vis la 51 de ani
Jennifer Lopez, blondă, sexy și goală, în noul clip “In the Morning”
Jennifer Lopez și Ben Affleck se distrează, iar Alex Rodriguez se declară „șocat”
Matt Damon, despre posibila relație Jennifer Lopez – Ben Affleck: Sper să fie adevărat
Foto: Profimedia Images