Jay-Z a finalizat vânzarea platformei de streaming muzical Tidal către cofondatorul Twitter Jack Dorsey
Vânzarea platformei de streaming muzical Tidal, creată de Jay-Z în 2015, cofondatorului Twitter Jack Dorsey a fost finalizată oficial.
Informațiile despre tranzacție au apărut încă de luna trecută, valoarea vehiculată inițial fiind de 297 de milioane de dolari. Însă se pare că suma finală pentru care Dorsey a achiziționat o cotă majoritară a serviciului muzical – într-o încercare de a extinde instrumentele companiei sale de plăți mobile Square către artiștii emergenți și consacrați – este de 350 de milioane de dolari. Tidal va funcționa acum independent în cadrul Square.
Anunțând mișcarea pe Twitter, Dorsey a explicat de ce a decis să încorporeze Tidal în compania sa de servicii financiare. „Se rezumă la o idee simplă: găsirea unor noi modalități prin care artiștii își pot sprijini munca”, a scris el.
Potrivit TMZ, vânzarea Tidal a fost finalizată pe 30 aprilie.
Square va deține 80% din Tidal, inclusiv acorduri de licențiere cu case de discuri importante. Artiștii care erau deja acționari, precum Madonna, Daft Punk și Rihanna, vor continua să fie coproprietari. Este posibil ca Jay-Z să se alăture consiliului de administrație al Square, în timp ce CEO-ul Roc Nation – o altă companie a rapperului american -, Desiree Perez, va ajuta la administrarea Tidal.
În martie, venitul net al lui Jay-Z a crescut cu 40%, după vânzarea Tidal și a mărcii sale de șampanie de lux Armand de Brignac către compania Moët Hennessy Louis Vuitton. Forbes a raportat că venitul net al rapperului a crescut de la 1 miliard la 1,4 miliarde de dolari. Jay-Z mai deține acțiuni în companii ca Uber, SpaceX, lanțul de restaurante Sweetgreen și startup-ul de asigurări de viață Ethos.
CITEȘTE ȘI: Mema „Disaster Girl”, vândută ca NFT pentru aproape o jumătate de milion de dolari
Beyoncé şi Jay-Z, investitie de 2,6 milioane de dolari
Beyoncé şi Jay-Z, cele mai influente personalităţi din industria muzicală
Foto: Profimedia Images