“Suntem recunoscători pentru toată această solidarizare fără precedent în presa din România, într-un context de normalitate, fără ca la mijloc să fie o tragedie, subiect de breaking news. În continuare ne propunem să desfăşurăm această campanie pe termen lung şi să schimbăm comportamentul şi mentalitatea românilor, în ceea ce priveşte donarea de sânge. Sperăm ca mesajul să fie înţeles de cât mai mulţi jurnalişti şi îi aşteptăm şi pe ceilalţi să ni se alăture.”- Iuliana Tudor, Ambasador Crucea Roşie Română.
Lansată oficial pe 28 februarie 2019, campania a reunit ulterior nume importante din mass-media română. Jurnaliştii au înţeles că simplul lor gest, de a purta pe microfon mesajul „Donează Sânge Azi” şi denumirile grupelor de sânge, poate determina oamenii care îi urmăresc să devină donatori constanţi şi să salveze vieţi.
Printr-o simplă donare de sânge, pot fi salvate 3 vieţi. Iar la fiecare 3 secunde, un român trebuie să primească sânge. Din păcate, sub 2% dintre români donează sânge, în timp ce media europeană este de 6%.