Sute de branduri s-au intrecut in a prezenta femeilor arabe cele mai spectaculoase sau rafinate rochii de mireasa, decoruri de nunta si bijuterii in valoare de milioane de euro. Prezenta la targ, delegatia romana, alcatuita din designeri si branduri romanesti a fost una dintre cele mai importante atractii.
Fashion editorul a fost surprins intr-un bazar de materiale textile din Dubai intr-o rochie rochie alba Ducessa in valoare de 2000 de euro accesorizata in stil propriu, cu o geanta din blana cu oglinzi si deja celebrii ochelari statement ai vedetei. Imaginea, frapanta pentru peisajul local, a produs rumoare printre cei prezenti la fata locului, acestia fiind pur si simplu inmarmuriti la vederea notoriei Flapper Girl ce parea coborata de pe un podium al unei celebre case de moda. De altfel, rochia imbracata de Iulia Albu la plimbarea prin Dubai a fost prezentata si in cadrul Dubai Bride Show de Casa Ducessa.
Se pare ca stilul excentricului Fashion Editor a fost pe gustul arabilor, aceasta plimbandu-se relaxata ore bune pe strazile din Dubai, in ciuda recunoscutei retincente arabe privind extravaganta vestimentara, nu de putine ori aceste „experimente” culminand cu arestarea „agitatorilor”.
„Am vazut Dubaiul cu cele doua fete ale sale, cu saracia, cu luxul orbitor, cu frumusetea, dar si cu partile mai putin atractive, am experimentat din deliciile culinare, am cunoscut femei puternice dincolo de valurile ce le acopereau in mod traditional chipul si am descoperit o reala si surprinzatoare inclinatie a lor catre moda si noutate, ce te transpun intr-o atmosfera de bazar high-class, undeva la limita dintre kitch si sublim si totul se pierde in miresmele orientale care te imbie la fiecare pas”, povesteste fashion editorul.
„Am vazut femei cu genti de mii si zeci de mii de euro, de la Dior pana la celebrul Hermes, umeri a la Lady Gaga aplicati peste costumul lor traditional. Dubaiul este cu siguranta o destinatie pe care nu o poti descoperi dintr-o singura vizita”, a mai spus Iulia Albu.