In timp ce Steve Jobs ne-ar putea prezenta in decursul zilei de
astazi cel mai nou produs al companiei Apple, iPhone 4G, ceilalti
se intreaba daca cel mai mare producator american IT mai poate
surprinde piata, dupa succesul cu mult peste asteptari pe care l-a
avut cu tableta iPad, si in conditiile unei presiuni tot mai mari
din partea concurentei.
Principala provocare pentru Apple este sa aduca inovatii in plus
fata de precedentele modele, in conditiile in care
iPhone este deja un blockbuster – motorul profitului si al
evolutiei fulminante a cotatiei bursiere -, insa sarcina este cu
atat mai grea cu cat
succesul iPad a dus deja la crearea unei noi piete.
iPhone 4G se aseamana, ca design, cu tableta iPad. Are o camera
foto frontala pentru videoconferinte, o alta camera, in spate, cu
blit, un micro SIM in locul SIM-ului obisnuit si un ecran cu o
rezoltutie de 960X640 de pixeli.
iPhone 4G este mai patratos, are cadru din aluminiu si
cantareste cu 3 grame mai mult decat 3GS.