Interni de milioane, în exclusivitate la BBC Knowledge
Show-ul de televiziune, produs în exclusivitate pentru BBC Knowledge, prezintă, pe parcursul a zece episoade, o serie de tineri antreprenori de succes din întreaga lume care pretind, timp de o săptămână, că sunt simpli stagiari dorind să relanseze diverse afaceri, aflate în impas.
Aceştia monitorizează companiile din interior, între îndatoriri precum făcutul cafelei sau îndeplinirea unor sarcini mărunte, iar sub masca inocenţei vârstei lor, ajung să câştige încrederea personalului şi să identifice problemele. După ce îşi dezvăluie, în cele din urmă, identitatea reală, internii restructurează activitatea acestor companii printr-o serie de idei inspirate.
În primul episod, Juliette Brindak (24 de ani), o antreprenoare de succes din Connecticut (SUA) încearcă să schimbe soarta unui lanţ de magazine de sutiene din nord-estul Angliei.
În al doilea episod, tânărul Gary Martin (25 de ani) încearcă să salveze o mică afacere cu probleme ce oferă turiştilor posibilitatea de a fi fotografiaţi în diverse costume istorice. Deşi Gary conduce o serie de afaceri de succes, niciuna nu este la fel de neobişnuită ca cea pe care va încerca să o pună pe picioare.
Al treilea episod îl prezintă pe Ross Bailey (21 de ani), un tânăr care şi-a clădit cu rapiditate o reputaţie impresionantă la nivel global, remarcându-se drept un adevărat inovator în domeniul web. El acceptă provocarea de a încerca să readucă în atenţie afacerea unui producător de mobilă la comandă ale cărui idei nu mai sunt în tendinţele actuale.
În episodul al patrulea, Juliette Brindak renunţă la casa părintească din împăduritul Connecticut pentru un alt oraş verde, Cambridge. Pretinzând că este o studentă venită în practică, Juliette încearcă să schimbe, în doar cinci zile, soarta unui parc cu animale sălbatice, o afacere de familie ce întâmpină probleme.
În episodul al cincilea, Gary Martin încearcă să “resusciteze” o mică librărie aflată în declin dintr-un mic orăşel de provincie din Anglia. Gary nu ezită să cureţe toalete, în timp ce plănuieşte o strategie de unificare a cafenelei populare de la etaj cu librăria.
Fraser Doherty (24 de ani) este imaginea unui brand inovator de gem pe care l-a creat în adolescenţă. În prezent, vinde un milion de borcane de gem în fiecare an! Episodul al şaselea prezintă modul în care Fraser îşi foloseşte impresionanta experienţă în afaceri pentru a ajuta un lanţ de brutării din Gloucestershire, Anglia.
Rich Martell (24 de ani) şi-a început prima afacere încă din adolescenţă, iar acum este un antreprenor de succes în domeniul internetului. Rich nu a mai curăţat o toaletă în ultimii opt ani, însă, în episodul al şaptelea, această primă sarcină îi va reveni atunci când se va angaja ca intern la o fermă de lavandă de lângă York, Anglia. Lucrând sub acoperire, Rich ajunge la concluzia că afacerea nu numai ca are nevoie de un sprijin serios, ci de o schimbare radicală de strategie.
Suleman Sacranie (24 de ani) are comerţul în sânge. El şi-a croit un drum în domeniul vânzărilor online, reuşind să construiască o afacere impresionantă. În episodul al optulea, Suleman îşi lasă deoparte costumul şi laptopul şi pretinde că este un tânăr student dornic să capete experienţă într-un magazin universal care are tot mai puţini clienţi. Va reuşi într-adevăr să ajute această afacere cu o tradiţie de peste o sută de ani?
În penultimul episod, Rich Martell trece la munca de jos într-o seră din Kent, Marea Britanie al cărei proprietar este îngrijorat de viitorul şi de competiţia tot mai acerbă. De fapt, sera vinde o gamă largă de produse, fiind mai degrabă un magazin universal. Rich îşi dă seama că supravieţuirea afacerii depinde de reorientarea către obiectul principal de activitate: plantele.
În ultimul episod al emisiunii, Gary Martin are parte de o provocare neaşteptată din partea unui pet shop, aflat în ruină financiară. În timp ce curăţă părul căţeilor din salonul de înfrumuseţare şi cuştile animalelor, Gary descoperă elemente de branding şi decorare inadecvate, dar şi faptul că magazinul neglijează produsele de nişă ale căror vânzări sunt în top.
Aşadar, emisiunea Interni de milioane, difuzată începând de vineri, 11 aprilie, de la ora 23:00, în exclusivitate, la BBC Knowledge, promite o experienţă inedită, ai cărei protagonişti sunt tinerii de succes ai generaţiei Facebook de astăzi dornici să le ofere proprietarilor unor afaceri aflate în impas soluţii creative care să le pună pe drumul cel bun.