Internetics 2014: Înscrierile se fac până pe 14 octombrie
Jurizarea proiectelor inscrise se va face in luna octombrie, iar gala de premiere va avea loc in luna noiembrie. Categoriile pentru proiectele înserise le găsiți aici.
Juriul Internetics 2014 reunește 26 de specialiști în marketing online și este condus de Mark Jackson-Chief Technology Catalyst EMEA at McCann Worldgroup.
Membrii juriului vor urmări o serie de criterii, precum: conceptul și strategia, integrarea în strategia de comunicare a brandului, eficiența, design-ul, interactivitatea sau conținutul.
Juriul Internetics 2014:
Adela Avram – Marketing Manager Wrigley
Adrian Enculescu -Digital Marketing Manager BRD
Alin Zăinescu – Online Communication Consultant
Alma Dinu – Senior Brand Manager, Personal Care Category – Unilever South Central Europe
Andrei Lăscuț – Brand Manager Grolsch- Ursus Breweries
Andrei Ștefan – Sr. Online Conversion Expert -Telekom România
Crina Tenovici – Head of data and b2b communication Orange
Dan Bulucea – Country Manager Google România
Doru Rusănescu – Incubator Operational Manager Central-South Europe Coca-Cola România
Elena Apostol – Marketing & Communication Manager SEAT
Emilia Brânzan – Head of Online Marketing LIDL România
Gabriela Terchila – Digital Marketing Manager Nestlé
Iulian Sîrbu – Business Development Director Mediafax Group
Laura Barbu – Brand & Marketing Communication Director Vodafone
Liliana Stănculeț – Corporate Brand Manager OMV Petrom
Lucian Nistoroiu – Online Brand Manager Doncafé
Mădălina Cazamir – Specialist Online Senior BCR
Mihaela Mureșan – Deputy Marketing Manager IKEA South East Europe
Raluca Alexandrescu – Brand & Communication Marketing Manager ING România
Robert Popescu – Digital Development Manager IMG
Ruxandra Mocanu – Marketing Manager Discovery Networks CEEMEA
Sergiu Gruiță – South East Europe Media Leader Procter&Gamble
Simona Negoiță – Marketing Communication Manager Opel
Victor Kapra – Independent Online Consultant and Freelancer Journalist.
Competiția este deschisă agențiilor și diviziilor de online, dar și companiilor care dezvoltă proiecte în zona digitală ori sunt beneficiari ai lucrărilor.