INNA, pe covorul roşu de la Latin Grammy Awards, alături de Luis Fonsi, J Balvin şi Maluma

19 11. 2018, 10:44

Nelipsită de pe primele poziţii ale topurilor muzicale, cu sute de concerte în toată lumea, INNA este în centrul atenţiei, astfel că nu mai miră pe nimeni faptul că renumita revistă Vogue Mexico a avut-o din nou în paginile sale. Artista a purtat aseară o ţinută Seen Users, styling RDStyling, make-up Anca Buldur şi a făcut senzaţie la show-ul anual unde sunt premiaţi cei mai cunoscuţi şi importanţi artişti din America Latină.

Conform Vogue Mexico, INNA a fost desemnată unul dintre cei mai bine îmbrăcaţi oameni de la Latin Grammy Awards, publicaţie în care apare deja pentru a doua oară (a apărut şi la evenimentul Bvlgari).

INNA se află în plin turneu de promovare a piesei “RA”, prima de pe noul album “YO”, album compus de artistă în spaniolă. “RA” este un mesaj de empowerment, de a ieşi dintr-o relaţie toxică şi a căpăta încredere în forţele proprii.

 

INNA – RA

În această perioadă, INNA participă la emisiuni TV şi radio pentru a promova piesa “RA” şi albumul pe care urmează să îl lanseze în 2019. A apărut, de asemenea şi pe Cosmopolitan Mexico şi a cântat la sărbătoarea de 25 de ani de Telehit Mexico.

În Las Vegas, INNA a participat la Latin Grammy Awards, dar şi la YouTube, Sirius XM, Apple Music, precum şi la evenimentul de lansare H&M cu Moschino.

În Los Angeles, artista a pozat pentru Rolling Stone Magazine şi s-a întâlnit cu echipa Roc Nation, chiar la sediul lor. De curând, INNA a semnat cu casa de discuri a lui Jay-Z, Roc Nation şi este astfel colegă cu Shakira, Rihanna şi Mariah Carey, printre alţii.

Pe 24 noiembrie, INNA va susţine un concert la Exa FM în Mexico City, pe aceeaşi scenă cu The Chainsmokers şi Black Eyed Peas.

Anul acesta, INNA a susţinut un turneu în Statele Unite ale Americii şi Canada, turneu care a inclus 9 concerte în Montreal, Long Island, Washington DC, Los Angeles, Seattle, San Francisco, Scottsdale, Miami şi Chicago.

INNA a cântat în peste 800 de concerte, are peste 4.5 milioane de abonaţi pe YouTube, peste 3.7 miliarde de vizualizări pe YouTube, peste 11 milioane de fani pe Facebook, 1.5 milioane de fani pe Twitter şi 2.4 milioane de fani pe Instagram.