INNA a lansat piesa „Up”, cu rapperul jamaican Sean Paul
INNA continuă seria colaborărilor de succes cu single-ul „Up”, cu Sean Paul, unul dintre cei mai iubiți și cunoscuți artiști din lume.
Cântărețul și rapperul jamaican de dancehall Sean Paul a pătruns în mainstream-ul global la începutul anilor 2000, cu piese precum „Get Busy”, de pe albumul său „Dutty Rock”, cu care a câștigat Grammy, dar și „Temperature”. Un susținător timpuriu al mișcării pop dancehall, Sean Paul a colaborat cu Beyonce pentru „Baby Boy”, dar și cu Sia, Clean Bandit și Pharrell Williams. EP-ul său din 2018, „Mad Love”, include hiturile „No Lie”, cu Dua Lipa, și „Mad Love”, cu David Guetta și Becky G.
Vezi videoclipul aici:
„Mă bucur foarte mult pentru această colaborare cu Sean Paul, este un artist pe care îl apreciez și cu care m-am întâlnit adesea la concerte în diverse colțuri ale lumii. Piesele lui sunt hituri cunoscute la nivel internațional și sper ca ‘Up’ să cucerească topurile! Let’s go UP!”, a spus INNA.
INNA a lansat „Up” în urmă cu o lună și jumătate și are deja peste 12 milioane de vizualizări pe YouTube și este pe locul 55 în top Shazam Global, pe locul 6 în top Shazam Dance, pe locul 2 în top Shazam România, pe locul 16 pe Shazam Turcia, locul 128 pe iTunes Global, pe locul 42 pe Deezer în România și pe locul 20 în top Shazam Rusia.
Cei doi artiști au filmat videoclipul oficial al single-ului „Up”, care urmează să fie lansat, potrivit unui comunicat remis Apropo de managementul INNEI.
INNA a avut un an plin de succese și colaborări. Piesa „Flashbacks”, cu peste 31 de milioane de vizualizări, a cucerit topurile din Rusia unde s-a clasat pe locul 1 timp de 8 săptămâni consecutive în Turcia. Apoi a lansat „Maza” care are peste 20 de milioane de vizualizări, „Oh My God”, dar și colaborarea cu Gromee pentru „Cool Me Down”, „It Don’t Matter” cu Alok și Sofi Tukker, „Papa” cu Sickotoy și Elvana Gjata , „Aici” cu Carla’s Dreams, The Motans și Irina Rimes și „Party” cu Minelli.
În plus, pe canalul de YouTube al artistei, fanii pot urmări cel de-al doilea sezon de „Dance Queen’s House”, o sesiune muzicală care a durat 16 zile, în care artista a stat izolată într-o casă alături de producători și compozitori de la Global Records, dar și din Suedia și a compus mai multe piese. Întreaga experiență a fost filmată, iar fanii INNEI se vor putea bucura de opt episoade savuroase care vor fi lansate o dată la două zile pe canalul de YouTube al artistei și care includ experiențe inedite, invitați speciali, momente emoționante și multă distracție. Cele opt episoade sunt conturate în jurul unor provocări pe care INNA le-a primit de la echipa ei și vor avea subtitrări în română și engleză pentru a putea fi accesibile fanilor INNEI din întreaga lume.
Piesele obținute în cadrul Dance Queen’s House vor fi lansate sub forma unui album, așa cum s-a întâmplat și sezonul trecut când fanii s-au putut bucura de „Heartbreaker”. Albumul a inclus zece piese, printre care hiturile „Flashbacks” și „Maza”.
INNA are aproape 7 milioane de abonați pe YouTube și peste 5,3 miliarde de vizualizări pe platformă, fiind numărul 6 după artiști europeni ca Dua Lipa, Adele, Ellie Goulding, Anne Marie, Little Mix.
CITEȘTE ȘI: Mihaela Rădulescu și INNA intră în rolul de detectivi la „Masked Singer România”
Foto: INNA