Inimi pentru inimi…
Astazi romanii nu mai sting lumina pentru ca nu mai au motiv. În schimb, vad ca au început sa-și lipeasca într-o veselie abțibilduri cu Maggi la ferestre. Dumnezeu îi mai înțelege. Fara sa-și dea seama geamurile lor au devenit peste noapte veritabile panouri publicitare. Și uite așa, iata-i cum susțin exact ceea ce înjura de altfel cel mai tare dupa politicieni: publicitatea.
Mi se pare una din cele mai mari gaselnițe de marketing. Publicitate gratuita cu exact ajutorul celor care sunt satui pana peste cap de ea. A, sigur, sa nu uit, exista șansa de a caștiga o mie de euro sau ceva de genul asta. Excepționala afacere. Daca aș fi șeful celui care a venit cu ideea, l-aș premia mai ceva ca pe fotbaliștii lui Gigi Becali.
Dincolo de succesul indiscutabil al campaniei, am sentimentul ca toata povestea are și-o latura mai puțin vesela. Ne arata cata disperare se ascunde în spatele unor geamuri, pana mai ieri lustruite cu hartie de ziar.
Ma tot gandesc la bieții PSD-iști. La cate milioane au tocat în campania electorala, ce însemna pentru ei o mie de euro? Mari fraieri. Atat ar fi avut nevoie sa promita ca premiu și dupa cum se vede azi, într-o luna de campanie electorala se umpleau geamurile de inimi mari și albastre cu chipul lui Nastase…