Dupa ce în 2005 a derulat, cu mare succes, cea mai complexa campanie de promovare a marcii Maggi, sub sloganul „Urmeaza-ți inima și câștiga!”, Nestlé România revine anul acesta cu o noua provocare: o campanie promoționala în care premiile și șansele de câștig se dubleaza.
În perioada 06 martie – 12 mai 2006, Nestlé România readuce în atenția consumatorilor din întreaga țara inima Maggi și câștiguri duble fața de anul trecut, deoarece în 2006 „Inima Maggi revine acasa, de 2 ori mai prețioasa!”.
Lipește inima Maggi pe fereastra casei tale, așteapta vizita caravanelor Maggi și poți câștiga zilnic pâna la 2000 Euro.
Peste 85% din populația urbana va primi în cutia poștala pliantul promoțional Maggi ce conține inima Maggi și informații detaliate despre campanie. Consumatorul nu trebuie decât sa decupeze inima Maggi din pliantul promoțional, sa o lipeasca la vedere, pe fereastra casei și sa se asigure ca are cât mai multe produse Maggi în bucataria casei sale. Pliantele promoționale sunt disponibile în magazinele participante la promoție și în reviste. Daca nu a gasit pliantul în nici unul din aceste locuri, consumatorul își poate confecționa propria „inima Maggi”.
Timp de 30 de zile lucratoare, în perioada 03 aprilie – 12 mai 2006, de luni pâna vineri între orele 16:00 – 20:00, cele trei caravane Maggi vor vizita cel puțin o data 45 de orașe din întreaga țara.
Caravanele cauta inimile Maggi conform unor instrucțiuni de cautare/selecție aleatoare, stabilite anterior și autentificate de catre un notar public. Caravana urmarește un algoritm de vizitare tip schema logica, astfel încât sunt acoperite atât zonele centrale ale orașului, cât și cele marginașe, fiind alese nu doar blocuri, ci și case.
Mecanismul promoției este simplu:
– daca reprezentantul Maggi a batut la ușa ta, câștigi automat 200 Euro pentru inima Maggi lipita pe fereastra
– fiecare produs Maggi pe care echipa caravanei îl gasește în casa câștigatorului valoreaza 100 Euro (dublu fața de valoarea produsului în campania din 2005)
– Inima Maggi este de 2 ori mai prețioasa – 400 Euro – daca ai în bucatarie cel puțin doua produse Maggi
– Suma maxima pe care un consumator o poate câștiga este de 2000 Euro în fiecare zi (dublu fața de câștigul maxim care putea fi atins anul trecut)
– Dublarea se regasește și într-o a doua șansa de câștig – surpriza pe care Maggi o va dezvalui consumatorilor la începutul lunii mai!
Valoarea totala bruta a premiilor oferite este de 214.200 Euro.
Caravana își va face debutul în data de 2 aprilie cu un megaconcert susținut de Holograf și Proconsul în București în parcarea hypermarketului Carrefour Orhideea.
În perioada 1 aprilie – 14 mai, Maggi își invita consumatorii fideli sa își petreaca sfârșitul de saptamâna în „țara Maggi”. Aici îi așteapta o mulțime de surprize, multa distracție, jocuri, concursuri și nenumarate premii oferite de Maggi tuturor celor care gatesc din toata inima. Activarile vor avea loc în București în parcarile hypermarketurilor Carrefour Orhideea (1 – 2 aprilie), Carrefour Militari (15 – 16 aprilie), Carrefour Baneasa (29 – 30 aprilie), Carrefour Colentina (6 – 7 mai) și Cora Pantelimon (13 – 14 mai), în Ploiești în parcarea hypermaketului Carrefour Ploiești (8 – 9 aprilie) și în Brașov în parcarea hypermarketului Carrefour Brașov (22 aprilie).
Caravana se va încheia în forța în data de 14 mai cu un nou megaconcert susținut de Direcția 5 și Voltaj în București în parcarea hypermarketului Cora Pantelimon.
Campania „Inima Maggi revine acasa, de 2 ori mai prețioasa!” este susținuta pe componenta de ATL cu sprijinul agenției de publicitate McCann Erickson, pe activitațile de BTL și PR de catre agenția de publicitate Mercury Promotions și pe activitațile MEDIA de catre agenția de media Zenith Media. Întreaga campanie include promovare media (TV, presa scrisa și outdoor), activare în magazine, evenimente publice, PR și direct marketing (drop mail).
Prezent în peste 60 de țari din întreaga lume, Maggi este o marca cu peste 120 de ani de istorie. În România, marca Maggi este prezenta de peste 10 ani.