În acest interval orar, telenovela a avut ca şi competitor direct, timp de o oră şi un sfert,meciul dintre România- Israel, difuzat în direct de TVR 1. În acest timp, “Inimă de ţigan” a surclasat partida de fotbal înregistrînd audienţe mai mari, iar ACASĂ a ocupat primul loc în topul audienţelor. În rîndul populaţiei de toate vîrstele din mediul urban (URBAN ALL), pe acelaşi interval orar, “Inimă de ţigan” a fost lider de audienţă cu o medie de 8.7 puncte de rating, pe locul 2 s-a situat TVR 1 cu o medie de rating de 6.9 puncte, iar locul 3 a fost ocupat de PRO TV cu o medie de 5.8 puncte de rating. Vîrful de audienţă pe care l-a înregistrat ACASĂ pe acest target a fost, în minutul 21.50, de 11.6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 23.8%. Cifre care arată că o medie de peste 1.300.000 de persoane s-au uitat în minutul 21.50 la “Inimă de ţigan”. Şi în rîndul femeilor cu vîrste cuprinse între 15 şi 49 de ani, din mediul urban, ACASĂ a înregistrat cu telenovela “Inimă de ţigan” o medie de audienţă de 9.6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 22.6%, situîndu-se pe primul loc în topul audienţelor. Locul 2 a fost ocupat de PRO TV cu o medie de rating de 6.2 puncte, iar pe locul 3 s-a situat TVR 1 cu o medie de 4.5 puncte de rating.
Vîrful de audienţă pe acest segment de populaţie a fost atins la minutul 21.52, ACASĂ înregistrînd 12.8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 28.7 %. Şi pe cel de-a treilea cel mai important segment de populaţie, cel alcătuit din persoanele cu vîrste cuprinse între 18 şi 49 de ani, din mediul urban, “Inimă de ţigan” a fost lider de audienţă. În intervalul orar 20.31 – 21.55, ACASĂ a înregistrat o medie de rating de 7.2 puncte şi o cotă de piaţă de 17.6% clasîndu-se pe primul loc în topul audienţelor. Pe locul 2 s-a aflat PRO TV cu o medie de 6.5 puncte de rating, iar locul 3 a fost ocupat de TVR 1 cu o medie de 5.7 puncte de rating.