Inimă de ţigan – lider de piaţă
A fost urmat de PRO TV, cu o medie de 5,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 12,5%, iar pe locul 3 s-a situat Antena 1, cu o medie de rating de 3,7 puncte şi o cotă de piaţă de 7,8%.
Tot în această perioadă, în rîndul femeilor între 15 şi 49 de ani, din mediul urban, Acasă a înregistrat cu “Inimă de ţigan” o medie de 9,9 puncte şi o cotă de piaţă de 24,2%, fiind lider de audienţă, iar pe locul 2 s-a situat PRO TV, cu o medie de 6,3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 15,4%. Şi în rîndul femeilor şi bărbaţilor între 18 şi 49 de ani, din mediul urban, Acasă a fost lider de audienţă, cu o medie de rating de 8,0 puncte şi o cotă de piaţă de 19,6%, pe locul doi fiind PRO TV, cu o medie de 6,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 16,9%.