Inimă de ţigan – lider de piaţă

Apropo.ro / 18.02.2008, 00:00
Inimă de ţigan - lider de piaţă
Potrivit datelor furnizate de compania Gfk Romania, în perioada 4-7 februarie, femeile şi bărbaţii din mediul urban au preferat să urmărească “Inimă de ţigan”, Acasă situîndu-se pe primul loc în topul audienţelor şi înregistrînd pe acest segment de populaţie o medie de rating de 9,3 puncte şi o cotă de piaţă de 19,6%.

A fost urmat de PRO TV, cu o medie de 5,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 12,5%, iar pe locul 3 s-a situat Antena 1, cu o medie de rating de 3,7 puncte şi o cotă de piaţă de 7,8%.

Tot în această perioadă, în rîndul femeilor între 15 şi 49 de ani, din mediul urban, Acasă a înregistrat cu “Inimă de ţigan” o medie de 9,9 puncte şi o cotă de piaţă de 24,2%, fiind lider de audienţă, iar pe locul 2 s-a situat PRO TV, cu o medie de 6,3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 15,4%. Şi în rîndul femeilor şi bărbaţilor între 18 şi 49 de ani, din mediul urban, Acasă a fost lider de audienţă, cu o medie de rating de 8,0 puncte şi o cotă de piaţă de 19,6%, pe locul doi fiind PRO TV, cu o medie de 6,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 16,9%.