In sfarsit, vom avea si in Bucuresti piste europene pentru biciclisti!

14 01. 2010, 16:52

Solutiile privind noile sisteme de reglementare a circulatiei
cuprind :

1. Dotarea arterelor si intersectiilor cu amenajari, semnalizari
verticale si marcaje moderne specifice biciclistilor

a) Benzi preformate adezive

b) Inscriptii biciclisti – sageti
termoplastice

2. Extinderea si reconfigurarea instalatiilor de semaforizare in
intersectiile dotate deja cu instalatii moderne de semaforizare,
astfel incat sa satisfaca cerintele pentru dirijarea
biciclistilor;

3. Extinderea si dotarea intersectiilor semaforizate cu
tehnologie veche si cu uzura avansata a echipamentelor, cu sisteme
de semaforizare moderne, care sa cuprinda si semnalizarea specifica
biciclistilor;

4. Dotarea intersectiilor nesemaforizate cu instalatii de
semaforizare corespunzatoare;

Suprafata totala a proiectului este de 62 280
mp,
reprezentand domeniu public, iar valoarea totala a
investitiei este de 5 milioane euro.

Vor exista doua categorii de lucrari, durata de realizare a
investitiei fiind de 12 luni calendaristice:

– Lucrari de marcaje rutiere

– Lucrari de semaforizare

Ordinul de incepere a contractului va fi dat in momentul in care
conditiile meteo o vor permite.

Asa arata pistele de biciclisti din
Sibiu!

Proiectul
presupune:

• Modernizarea a 21 de automate de dirijare a circulatiei

• Upgrade pentru 30 de automate de dirijare a circulatiei

• 548 de semafoare de biciclisti LED

• 234 de semafoare pentru vehicule LED

• 300 de semafoare pentru pietoni

• 60 de camere de detectie video

• 160 de bucle inductive

• 40 de detectoare inductive

• 8 bucle VECOM

• 30 de butoane biciclisti

• 22760 mp de marcaje rutiere piste biciclisti

Proiectul vizeaza urmatoarele trasee
:

• Artera Iancu de Hunedoara

• Artera Stefen cel Mare

• Artera Mihai Bravu

• Artera Calea Dorobanti

• Artera Drumul Sarii

• Artera Drumul Taberei

• Artera Calea 13 Septembrie

• Artera Ghencea

• Artera Virtutii

• Artera Brasov

• Artera Timisoara

• Artera Crangasi