În prima săptămână din august, PRO TV a fost în topul preferințelor telespectatorilor
În prima săptămână a lunii august, în prime time (19:00 – 23:00), PRO TV a fost lider incontestabil de audiență și a înregistrat 6,6 puncte de rating și 27,1% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 3,4 puncte de rating și 14,1% share.
La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, in prima săptămână din august postul a condus topul televiziunilor cu 5,2 puncte de audiență și 25,7% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul al doilea avea 2,9 puncte de rating și 14,3% share, potrivit unui comunicat remis Apropo de Pro TV.
Vara aceasta, serialul „Las Fierbinți” își păstrează locul în preferințele celor de acasă, iar filmul PRO a fost alegerea oamenilor pentru prima săptămâna din luna august. Producții precum „Meciul vieţii”, „Masca lui Zorro” și „Răzbunătorii: Sub semnul lui Ultron” i-au ținut pe telespectatori în fața televizoarelor.
CITEȘTE ȘI: Creatorii Untold și Neversea lansează emisiunea „Provocare pe care” la Pro
Pro renunță la emisiunea „Ce se întâmplă, doctore?”
PRO TV anunță achiziționarea drepturilor de difuzare pentru UEFA EURO 2024 și 2028
Pro aduce în România formatul „Căsătoriți pe nevăzute”
Show-ul „Masked Singer România” revine la Pro cu sezonul al doilea
Foto: Pro TV