Din această primăvară, Pro Gold redevine Acasă Gold, iar Pro Cinema va avea un update la nivel grafic, Pro TV dezvoltând astfel portofoliul de canale secundare prin producții dedicate fiecărui tip de public.
Astfel, pe Acasă Gold, în afară de telenovele românești clasice, publicul se va bucura și de unele dintre cele mai iubite serii turcești și telenovele latino-americane ale ultimilor ani, potrivit unui comunicat remis Apropo de Pro TV.
Pro Cinema păstrează rețeta care l-a făcut în toți acești ani iubit de public și va continua să difuzeze unele dintre filmele care au făcut istorie în industria cinematografică, dar și titluri noi din diferite genuri.
Aceste schimbări vor fi strâns legate de un conținut nou și îmbunătățit pentru ambele canale. Pentru Acasă Gold, nostalgia a fost cuvântul care și-a pus amprenta în tot procesul de rebranding. Tot pachetul grafic, de la logo, culori și animații inspiră emoție și nostalgie. Pe altă parte, Pro Cinema, deși are puține modificări din punct de vedere al brandului, telespectatorii vor observa cu siguranță spiritul îmbunătățit, potrivit aceluiași comunicat.
„Ne-am dorit să aducem mai aproape de publicul nostru tot portofoliul PRO și să fim relevanți atât din punct de vedere content, cât și vizual. Unele canale vor avea parte de schimbări importante, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, iar PRO CINEMA va beneficia mai mult de un update la nivel grafic. Chiar dacă aceste schimbări vor aduce noi elemente vizuale, vom păstra punctul ca simbolul care unește toate stațiile care fac parte din grupul PRO”, a declarat Vasile Alboiu, Creative Director.
CITEȘTE ȘI: Posturile Pro TV Pro 2 și Pro X, redenumite Acasă, respectiv Pro Arena
Foto: Pro Tv