In 2010 se va deschide autostrada Bucuresti-Ploiesti

Apropo.ro / 13.05.2009, 12:27
In 2010 se va deschide autostrada Bucuresti-Ploiesti
Autostrada Bucuresti-Ploiesti va fi deschisa circulatiei in iulie 2010, intre centurile Bucurestiului si a Ploiestiului

Tronsonul de autostrada Bucuresti-Ploiesti va fi deschis circulatiei in iulie 2010 si va face legatura intre centurile Bucuresti si Ploiesti, a declarat ieri ministrul Transporturilor, Radu Berceanu.

"Autostrada Bucuresti-Ploiesti va fi gata in iulie 2010, mai putin sapte kilometri, insa se va putea circula intre centura Bucuresti si cea a Ploiestiului. Problema este ca nu exista posibilitatea preluarii traficului de pe autostrada la intrarea in Bucuresti", a spus Berceanu.

Ministrul Transporturilor a inspectat ieri, impreuna cu premierul Emil Boc, lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti, pe sectiunea Moara Vlasiei-Ploiesti

Citeste declaratiile ministrului Transporturilor referitoare la autostrada Bucuresti-Ploiesti, la Mediafax.

 

Lungime totala 173,3 kilometri
Lungime Construita 0 km
Indicativ rutier A3

 

Alte date tehnice  
Lungime tuneluri: 2 650 m;
Numar noduri rutiere: 14
Suprafata de teren ocupata definitiv: 952 ha

Lucrarile la primul tronson(Moara Vlasiei – Ploiesti) au inceput la data de 15.03.2007.

Nota de fundamentare – H.G. nr. 507/19-04-2006 Hotarârea Guvernului nr. 507/2006 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investitii "Autostrada Bucuresti – Brasov km 0+000 – 173+300" Publicata în M.Of. nr. 360/21-04-2006
Studiu de fezabilitate – Varianta de ocolire Bucuresti

Tronsoanele autostrazii:

  • SECTOR 1: București – Ploiești
  • SECTOR 2: Ploiești – Comarnic
  • SECTOR 3: Comarnic – Predeal
  • SECTOR 4: Comarnic – Codlea
  • SECTOR 5: Racordul autostrazii la reteaua de drumuri
Viteza proiectata: 80 – 100 – 120 km/h
Sectiune transversala: -platforma autostrada 26,0 m
– parte carosabila 2 x (2 x 3,75)m
– benzi de incadrare 2 x (2 x 0,50)m
– benzi de stationare de urgenta 2 x 2,50 m;
– acostamente 2 x 0,5 m; zona mediana 3,0 m;
– imbracaminte beton de ciment 23 cm
Sistem rutier: 3 146 000 mp.
Poduri si pasaje: 27 650 m
Tunel: 670 m
Intersectii 12 bucati
Statii de taxare: 12 buc.
COST ESTIMAT 1 415 mil. EURO