„Imperiul Leilor”, show-ul de televiziune care le oferă antreprenorilor o șansă unică în viață, să-și vadă afacerea finanțată de unul dintre cei mai mari oameni de business din România, se pregătește de cel de-al treilea sezon.
În cele două sezoane difuzate deja, viața a zeci de antreprenori a fost schimbată, iar milioane români au fost inspirați să descopere lumea fascinantă a business-ului. Cinci investitori de top sunt pregătiți să finanțeze cele mai bune idei: Dan Șucu, Dr. Wargha Enayati, Cristina Bâtlan, Sebastian Dobrincu și Dragoș Petrescu sunt leii sezonului 3 „Imperiul Leilor”.
Dan Șucu a construit un adevărat imperiu al mobilei – grupul Mobexpert, care înglobează astăzi 8 fabrici, 26 de hypermarketuri și magazine de mobilă, atât în țară, cât și în străinătate, și peste 2.300 de angajați.
Dr. Wargha Enayati este fondatorul Rețelei Private Regina Maria și al Enayati Medical City, primul oraș medical din România. Este Președintele Enayati Group, un consorțiu de companii din domeniul medical și de 11 ani a înființat Fundația Inovații Sociale Regina Maria. Enayati s-a născut în Germania, din părinți de origine persană, a studiat medicina în Regensburg – Bavaria, iar ulterior a venit în România unde a studiat la Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj Napoca, devenind medic cardiolog.
Cristina Bâtlan a fondat în urmă cu mai bine de două decenii compania Musette – cel mai important brand românesc de încălțăminte. În prezent conduce două fabrici, zeci de magazine în țară și străinătate și o echipă de peste 500 de persoane. Pantofii și gențile Musette se găsesc acum în toate colțurile lumii, din Statele Unite ale Americii, Liban, Mongolia, până-n Franța, Austria, Ungaria sau Israel.
Sebastian Dobrincu este fondatorul Storyheap, o platformă care a devenit lider pe piața de digital marketing și care are în portofoliu clienți precum Selena Gomez, Tumblr, Hulu, Universal Music și Shake Shack. A intrat în lumea software-ului în 2009, la doar 11 ani, iar la 17 ani s-a mutat în Statele Unite ale Americii. A renunțat la cursurile Universității Standford după ce a ajuns în Silicon Valley, locul în care și-a stabilit primul sediu al companiei. A fost numit ”Cel mai tânăr milionar din Silicon Valley” și unul dintre tinerii de succes sub 30 de ani din topul Forbes.
Dragoș Petrescu este un leu cu experiență, pregătit să arate punctele slabe ale oricărei afaceri. Prezent în „Imperiul Leilor” încă de la primul sezon, tinerii antreprenori au văzut că pot conta pe el, însă nu este ușor de convins. Acționar al grupului City Grill, cel mai mare lanț de restaurante din România, Dragoș Petrescu administrează 19 restaurante și cafenele sub brandurile Caru’ cu bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruș, Brewery Inn, Trattoria Buongiorno, City Grill și City Café.
Antreprenori care vor să-și vadă visul cu ochii sunt așteptați în cel de-al treilea sezon al show-ului „Imperiul Leilor”. Creatori, inventatori sau antreprenori, pasionați și cu viziune, sunt invitați să se înscrie pe imperiulleilor.protv.ro, se arată într-un comunicat remis Apropo de Pro TV.
CITEȘTE ȘI: Pro TV pregătește PROTEVELION, cu vedete ale postului, dar și artiști îndrăgiți
Foto: Pro TV