La jumătatea anului trecut, Impact împreună cu Moving Elements au
lansat campania „6 în 3”, prin care şi-au propus să scoată pe piaţă
câte o piesă la fiecare două săptămâni, timp de trei luni. Iar
„Today” este prima promovată de trupa dance. Dar care este povestea
din spatele piesei?
„Toţi cei implicaţi au contribuit la succesul acestei piese.
Când am scris versurile la
pozitivă şi mă gândeam la cât de recunoscătoare sunt pentru toate
lucrurile bune din lumea asta. Versurile sunt o metaforă a
lucrurilor care fac viaţa mai frumoasă: dragostea, soarele,
emoţiile. Imediat după ce am compus linia melodică am realizat că
are un iz cunoscut (
persoane vor găsi imediat
mi-am asumat acest lucru pentru că nu consider că l-am plagiat pe
Bruce Springsteen, ci este o asemănare de balans. Mai mult decât
atât, am văzut în asta un fel de omagiu adus unui mare artist
internaţional”, a mărturisit Cristina.
„Today” a prins foarte bine în rândul ascultătorilor, însă
clipul s-a lăsat aşteptat. „Single-ul a fost
Internet, aş putea spune. A fost prima din campania noastră şi
având reacţii extrem de puternice din partea publicului, a intrat
şi pe radio. Nu ne-am gândit la ea ca la un potenţial single pentru
că e atât de diferită de ceea ce se ascultă în acest moment,
credeam că nu are şanse. Din fericire ne-au fost contrazise
convingerile şi ne bucurăm că mai există public pentru melodii cu
mesaj”. Aprecierile au venit şi din străinătate, astfel încât
„Today” a ajuns numărul 1 în Slovacia, detronându-i pe Britney
Spears (locul 2) şi Black Eyed Peas (locul 6). „Ne dorim să facem
muzică de calitate, oricât de greu ar fi să menţii un standard
ridicat. Eu, ca solistă, vreau să ating sufletul omului mai mult
decât retina. În secolul 21 muzica se ascultă cu ochii, dar
sufletul va căuta mereu ce ochii nu pot percepe: trăirea
launtrică”, consideră Cristina.