Triumph din Japonia este doar o mica parte din ceea ce inseamna
brandul german, insa japonezii si-au pus bine amprenta asupra
produselor. Era inevitabil sa nu-l presonalizeze.
„Daca marketing nu este, atunci nimic nu este” ar putea spune
japonezul inventiv. Astfel ca,
in materie de lenjerie intima acestia s-au gandit sa ii mai
ofere inca o utilitate produsului, pe langa cea de baza.
Sutienul ghiveci
Japonezii de la Triumph au realizat
sutienul-ghiveci in care poti planta orice ai
nevoie, sutienul-sacosa, sutienul-bol din
care poti servi masa linistit sau sutienul-portofel unde
poti ascunde scrisoarea de la un iubit.
Sutienul in care se poate planta orez (una dintre preferatele
lor) in orice perioada doreste posesoarea, avandu-l astfel
indeapoape.
Din acest sutien poti servi o portie de
orez minunata
In acest fel femeile din mediul urban pot practica agricultura
(chiar daca la nivel restrans) acasa.
In ultimul an, tinerele japoneze s-au aratat foarte interesate
de agricultura. Poate ca, in acest fel,
si alte femei vor experimenta cultivarea pamantului oriunde si
oricand”, explica Yoshiko Masuda, purtatorul de cuvant Triumph.
Sutienul sacosa care iti poate fi de mare
ajutor la piata
„Kit-urile care permit oamenilor sa creasca acasa propriul lor
orez au devenit populare in mediul online, iar un asemenea tip de
sutien nu poate fi decat amuzant”, a adaugat Masuda.
Sutienul cu pricina este realizat din material
reciclabil.