Pozele cu noul CR-V au iesit pe piata inainte de lansarea oficiala, dar, in lipsa unor informatii mai detaliate la acea data, va prezentam acum masina. Citind comunicatul de presa ai impresia ca nu s-a schimbat mai nimic. Sunt disponibile in continuare doua propulsoare, 2 litri benzina de 150 CP si 2,2 litri motorina de 140 CP, impreuna cu acelasi sistem de tractiune integrala, denumit Real Time 4WD. Asta la prima impresie, deoarece la baza sunt destul de multe schimbari. Diesel-ul este intradevar neschimbat, dar motorul pe benzina este in totalitate nou. Tehnic se inrudeste cu varianta de 1,8 litri de pe Honda Civic, ceea ce tradeaza o tehnica mai simpla si mai ieftina, dar care, sustin oficialii marcii, are o caracteristica de cuplu mai buna, respectiv un consum mai mic. Sistemul de tractiune integrala, de acum, poate transfera un cuplu mai mare cu 20%.
Japonezii s-au prins ca nimeni nu se duce cu un CR-V in teren greu, iar acest lucru se vede din plin. Caroseria, cu linii cel putin neobisnuite, are inaltimea mai mica cu 35 mm, ceea ce a redus centrul de greutate si, impreuna cu latimea mai mare cu 30 mm, garanteaza o dinamica mai buna pe drumurile publice. Aspiratiile soferilor vor fi sustinute si de noile cutii de viteze, toate avand o treapta in plus (cele manuale 6 trepte, cele automate 5 trepte).
Un SUV modern nu este de ajuns sa se descurce onorabil atat in teren greu, cat si pe asfalt, ci sa ofere si un interior mare, modulabil. În acest sens, banchetele culiseaza si se rabateaza in multiple formule, iar marginea de incarcare a portbagajului este joasa.
Citeste mai mult in ProMotor