Hocus Focus
Toata lumea se astepta ca noua generatie sa continue in acelasi spirit, dar n-a fost sa fie. Liniile exterioare s-au cumintit destul de mult, iar unii colegi si prieteni n-au ezitat sa considere masina de-a dreptul urata.
Interiorul m-a surprins si pe mine – care n-am nimic deosebit de reprosat exteriorului – prin faptul ca s-a germanizat peste masura.
Nici vorba de asimetria plansei de bord, iar calitatea materialelor (model Ghia) nu m-a dat pe spate deloc, chiar daca e mai buna ca in trecut. In schimb, a excelat acolo unde si atunci cand trebuia – pe drumuri virajate si pe ploaie puternica –, motorul, directia, suspensia si franele permitandu-mi sa rulez deosebit de sportiv in conditiile date.
Diesel-ul de 136 CP musteste a cuplu, ti-l furnizeaza prompt (vociferand cam tare, ce-i drept) si e un pic cam gurmand. In rest nimic de reprosat, fiind referinta compactelor.
Citeste mai mult in ProMotor