Compania care deține brandul japonez „Hello Kitty” a confirmat că o berărie din Taiwan a primit aprobarea pentru a produce șase varietăți de bere sub denumirea „Hello Kitty”.
Vremea apropo îți oferă mai multe informații despre vremea din orașul tău
Berea introdusă și pe piața din China este produsă de Taiwan Tsing Beer Co. și are arome de fructe, cum ar fi piersica, lămâia, fructul pasiunii sau bananele.
„Berea produsă în Taiwan a fost introdusă și pe piața din China, unde acest tip de băuturi reprezintă un trend nou”, a declarat David Marchi, directorul companiei Sanrio, care a creat personajul Hello Kitty în urmă cu 40 de ani.
Berea Hello Kitty
„Sunt atât de ușoare și gustoase încât cei care le gustă pot spune cu greu ca beau bere”, a declarat Eric Jou, un blogger din Beijing, care a scris un articol despre noua băutură.
Berea Hello Kitty conține jumătate din volumul de alcool dintr-o bere americană cum este Budweiser (5%).
În 2010, pe piața americană a fost introdus vinul Hello Kitty, fiind promovat sub sloganul „Our favorite girl has grown up” („Fetița noastră favorită a crescut”), sugerând că brandul favorit al adolescentelor se adresează acum și adulților.