Televiziunea HBO a înregistrat o uriașă scădere a audiențelor anul trecut, în perioada care a urmat încheierii hitului său ”Game Of Thrones”, după opt sezoane.
Astfel, peste jumătate din publicul său comercial – cu vârste între 18 și 49 de ani – a dispărut anul trecut.
De altfel, vizionarea conținuturilor TV liniare (la ore programate) în rețeaua premium din SUA a înregistrat o scădere demografică generală de 38%.
Și alte rețele americane, inclusiv Starz, care difuzează serialul de succes “Power”, și Showtime (“Homeland”), au fost afectate de scăderi ale audiențelor, de 16%, respectiv 19%.
Variety raportează că, pe de altă parte, rețelele de știri prin cablu, inclusiv CBS, NBC, ABC și Fox, au fost în topul preferințelor, având în vedere dimensiunile și dramatismul poveștilor reale din 2020 – de la pandemie până la alegerile prezidențiale din SUA. Fox News Channel a raportat, de exemplu, o creștere cu 43% a cifrelor de vizionare.
Topul 50 al rețelelor preferate de publicul vârste între 18 și 49 de ani arată că HBO a suferit o scădere de 52%.
CITEȘTE ȘI: “The Mandalorian” este serialul cel mai piratat din lume
FOTO: Profimedia