Exista o singura masina pe planeta, sper ca s-a observat determinarea din exprimare, la volanul careia vei fi privit intotdeauna cu respect. Indiferent ca treci prin fata palatului unui magnat arab al petrolului, esti invitat la o receptie la un castel din Scotia unde toata lumea vine cu Rolls Royce sau te intalnesti cu baietii de la Carpat Express, nu vei avea motive de ingrijorare, esti la volanul unui „pasaport diplomatic”. Masina este produsa de Mercedes Benz si raspunde la numele de cod G-Class.
Din 1979 la uzinele Magna Steyr din Graz (Austria) se produce G-Class. De atunci si pana in prezent s-au produs peste 186.000 unitati, dar potentialul nativ de supravietuire al acestui model este atat de pronuntat incat doar situatiile extreme gen incendieri sau dezmembrarile in stil mafiot ii pot limita existenta. Si se vor mai construi pentru ca DaimlerChrysler a realizat ca a opri productia acestui mit ar echivala cu o mare bulina neagra in istoria companiei. Candva Gelaendewagen era un fel de agentie de voiaj, tu alegeai destinatia si el te ducea acolo. Astazi, odata cu trecerea anilor apetitul pentru „starile alterate ale constiintei” a mai scazut. Prin urmare G 55 AMG Kompressor nu trebuie sa surprinda pe nimeni. Desi nu cred ca exista cineva care sa sustina ca G Class ar avea ceva probleme cardiace, doctorii de la AMG au decis ca putina adrenalina injectata in cordul bolidului ar face bine. S-a trecut de la 476 CP la o suma rotunda, una care sa impuna respect doar privind cartea de vizita, 500 CP. Cel mai interesant lucru este ca Mercedes Benz include acesta legenda in segmentul cross-country. Sincer, parca imi vine sa le dau dreptate, pentru ca la volanul unui G Class pot pleca din Constanta spre Arad, pe un traseu in linie dreapta, iar sansele de a ajunge la destinatie sunt foarte mari, cam asta inseamna cross-country nu ce incearca altii sa ne vanda.
Citeste mai mult in ProMotor