… gura la urechi

Apropo.ro / 14.12.2004, 16:25
... gura la urechi
Înca 20 % divertisment - ni se propune intr-un promo Antena 1. Și apoi fețele telespectatorilor se transforma în niște fețe grotești. Nu Big Brother, nu videoclipurile cu înjuraturi ale Paraziților sau alte obsesii ale CNA sunt semnele ca traim un soi


Înca 20 % divertisment – ni se propune intr-un promo Antena 1. Și apoi fețele telespectatorilor se transforma în niște fețe grotești. Nu Big Brother, nu videoclipurile cu înjuraturi ale Paraziților sau alte obsesii ale CNA sunt semnele ca traim un soi de agonie a divertismentului. Ci marele avânt hazos care ne-a cam dus gura pâna la urechi. Am facut febra musculara de atâta râs. Ceea ce nu e deloc placut…. Iata câteva exemple!

O scena tare s-a petrecut în emisiunea Andreei Raicu de pe PrimaTV. Un cuplu traiește într-un sat fara curent electric. Dorința mamei fetei este una singura: sa ajunga și la ei curentul. Ce trebuie sa faca, în schimb? Sa lase treizeci de șoareci sa manânce de pe corpul ei. Femeia nu se simte bine, o verfica și o asistenta. Șoarecii, între timp, îi mușca pe Andreea și pe ginerele victimei. Cu greu, șoarecii termina de mâncat… Alte propuneri de subiecte: sa intri într-un cuib de vipere ca sa-ți bage telefon fix, sa dormi o saptamâna într-un grajd, pentru o viza de 6 luni în SUA, sa manânci cu porcii din același vas ca sa obții un credit la mașina de spalat etc.

Acum câteva zile, Boloni refuza postul de antrenor la naționala și pentru ca Mircea Sandu îi propunea sa vina în confruntari televizate cu Pițurca. Era un soi de condiție obligatorie. Pâna și Nașul fotbalului românesc baga divertisment când îl depașește complet funcția pe care o ocupa. Ce n-aș da sa-i închida într-o camera Big Brother pe toți președinții de fotbal cu tot Mitica Dragomir. Și apoi BB s-arunce cheia…

Ba chiar aud ca la „Ciao, Darwin” s-a pregatit o emisiune de confruntare țigani vs. români. Sper sa ma înșel… Limitele distracției au fost cu mult depașite. Normal, exista și opțiunea urmatoare: stai și bagi niște popcorn cu bere amuzându-te de cine știe ce noua emisiune tare: care arunca mai departe grenada sau cum sa-ți bați femeia și copiii eficient…

E bine ca ne distram. Telespectatorul român e expert în poante și bancuri, consuma cele mai variate și evoluate forme de entertainment din Europa de Est. Ne amuzam cu disperarea unor cazuri sociale sau cu ceva conflicte etnice. Numai ca începem sa aratam ca în reclama la divertisment propusa de Antena 1 (o campanie foarte inteligenta, altfel): hidos, nu haios.

Prefer sa ma distrez cu trupe cenzurate, dar inteligente sau cu show-uri extreme, dar bine gândite…

Costi Rogozanu [email protected]

Tags: