Grupul Carrefour deschide cel de-al 69-lea supermarket din ţară
Noul supermarket, Market Hala Centrală, situat pe strada Lt. Constantin Godeanu, nr. 5, Piaţa Centrală, Buzău, se va deschide la ora 8:00 şi urmează aceeaşi strategie de “preţuri mici, zilnic”.
Modelul comercial se axează pe o gamă de aproximativ 5000 de produse, iar oferta include peste 1.000 de articole Carrefour cu minimum 20% mai ieftine ca mărcile naţionale.
Paleta de servicii a noului Market Hala Centrală include:
Apel gratuit pentru clienţii Carrefour care doresc să afle diferite informaţii legate de produsele, serviciile disponibile, precum şi alte informaţii utile: TELVERDE 0800-0800-02, disponibil 24 de ore din 24, în fiecare zi a săptămânii;
Multiple modalităţi de plată: tichete de masă, card Carrefour MasterCard, reîncărcare electronică prepay, Zebra Pay.
Magazinul Market este o nouă formă de comerţ care se caracterizează printr-o serie de atribute şi care, cu ajutorul unora dintre ele, îl diferenţiază de hipermarket:
– rapiditate la case: întrucât cumpărăturile din supermarket sunt în principal axate pe produse de bază, alimentare, coşul fiind mai mic, rapiditatea trebuie să fie un atuu. În plus, ne angajăm să fie un maxim de 3 clienţi la o casă, prin deschiderea unei case suplimentare, dacă este cazul.
– prospeţime şi calitate: toate produsele alimentare sunt atent verificate printr-un sistem de control sanitar-veterinar şi calitativ, astfel încât clienţii Carrefour să găsească zilnic produse de calitate şi foarte proaspete. În acest sens, Market schimbă sau rambursează în 7 zile suma platită pentru un produs dacă acesta nu satisface deplin aşteptarea clientului, din punct de vedere calitativ. „Satisfacţie sau rambursare!”.
– produse Marca Proprie Carrefour. “Economiseşti şi ai şi calitate!”: Market oferă în gama sa peste 1.000 de produse marcă proprie Carrefour, la un preţ cu minimum 20% mai mic faţă de preţul mărcilor naţionale, la aceeaşi calitate.
aproape de casă: este primul atribut care diferenţiază supermarketul de hipermarket. Supermarketul trebuie să devină un vecin de încredere, unde gaseşti zilnic, tot ce ai nevoie.
– produse bio şi dietetice: Market include în gamă şi produse speciale pentru sănătatea clienţilor săi.
– fructe şi legume: Tot la acelaşi nivel, gama de produse include şi o varietate de fructe şi legume, majoritar din România, de o calitate impecabilă şi de o prospeţime controlată zilnic de către echipele care se ocupă de controlul calităţii.
profesionalismul echipelor: Noul supermarket funcţionează cu o echipă de 36 de profesionişti, bine formaţi, care vor răspunde cu promptitudine solicitărilor clienţilor, zilnic.