GoodLife Channel, o televiziune despre sanatate
Postul, deținut de Adrian Dinescu (coproprietarul casei de producție TV Show Time Production), va fi inclus în oferta marilor operatori de cablu UPC-Astral și RCS, precum și a altor rețele mai mici sau locale, dar și pe platforme precum Boom TV sau Ines IPTV.
Investiția în acest post de televiziune se ridica la 1,5 milioane de euro.
GoodLife Channel va emite pe frecvența canalului Partener TV, care va fi închis, potrivit reprezentanților noului post. Pe site-ul Consiliului Național al Audiovizualului (CNA), se arata ca deținatoarea licenței audiovizuale pentru Partener TV este societatea Set-Up Media SRL, care, conform datelor înregistrate la Registrul Comerțului, îl are ca unic asociat pe Adrian Dinescu.
GoodLife Channel se adreseaza publicului din mediul urban, cu vârsta între 18 și 49 de ani, venituri medii și peste medie, studii medii sau superioare. Postul va emite non-stop și va avea un talk-show pe teme sociale, moderat de Horia Enașel, un jurnal de luni pâna joi, între orele 18.45-19.00, respectiv 00.45-01.00, emisiunile „Cabinetul medical”, „Ce cumparam?”, „Beauty center”, „Dieta” sau „Relax”.
De asemenea, „COOLt” este o emisiune de educație prin divertisment, adresata tinerilor liceeni sau studenți. „Semnele Sanatații” este, la rândul ei, o emisiune de televiziune care abordeaza astrologia concentrându-se asupra domeniului sanatate, în vreme ce „Clubbing” se adreseaza tinerilor consumatori de muzica de club, DJ-ilor români, scenei de gen din România. Nu lipsesc filmele documentare, nici emisiunile pentru cei care au animale de casa.
Echipa care va conduce GoodLife Channel este alcatuita din Horia Enașel, care va ocupa funcția de director executiv, Adrian Dinescu, director general, și Razvan Tucaliuc, producator general.