Firestart R

01 11. 2006, 11:59
Daca 8.000 de turatii pe minut nu vor aprinde focul in tine, nimic altceva nu o va faceÂ… Asfaltul soselelor inscrise in agendele pilotilor de ocazie a fost insemnat de jarul motoarelor VTEC inca de la inceputul anilor "e90, cand cei 160 CP ai lui Civic EF-9 SiR au devenit experti in

Daca 8.000 de turatii pe minut nu vor aprinde focul in tine, nimic altceva nu o va faceÂ…

Asfaltul soselelor inscrise in agendele pilotilor de ocazie a fost insemnat de jarul motoarelor VTEC inca de la inceputul anilor „e90, cand cei 160 CP ai lui Civic EF-9 SiR au devenit experti in topirea cauciucului sintetic. Gloantele Honda de calibru mic au bulversat instantaneu mintile adolescentilor indoctrinati cu religia Golf GTi, iar, daca tehnica telefoanelor mobile ar fi fost mai avansata, orice autobuz scolar ar fi fost inundat de urletul propulsoarelor impinse spre 8.000 de ture. Dar nu te grabi sa scoti dopurile – Type R revine in cartierul tau si e mai „hot” ca niciodata…

Primii care ii vor simti prezenta fierbinte vor fi cei ce vor vizita ultimul mare salon auto al anului, organizat la Paris. La urma urmei, foarte multi au asteptat acest moment. Si se vor intreba probabil, inca inainte de a ajunge la stand, cu ce ar mai putea sa surprinda un model care i-a lasat masca pana si pe cei ce cred intr-un viitor plin de farfurii zburatoare. Ei bine, cu multe, iar jantele de 18 inci, eleronul masiv, ecartamentul spate mai lat (cu 20 mm) si garda la sol mai mica (cu 15 mm) fata de Civic-ul in cinci usi nu sunt decat varful iceberg-ului. Restul a fost topit intr-un iures complex de retusuri tehnice, inceput cu setarile amortizoarelor, arcurilor si bucsilor unice pentru acest model si continuat cu …

Citeste mai mult in ProMotor