În primul său weekend în cinematografele din România, „4 luni, 3 săptămâni și 2 zile” de Cristian Mungiu a fost văzut de 10.611 de spectatori – de aproape trei ori mai mulți decât a avut „California Dreamin’ (nesfârșit)” în iunie 2007, dar de trei ori mai puțini decât la „Garcea și oltenii” în 2002. Filmul premiat cu Palme d’Or la Cannes are cel mai mare număr de spectatori dintre toate filmele care au rulat de vineri până duminică în România, dar încasările sale – 108.269 lei – îl plasează pe locul al doilea în box office-ul românesc, , după comedia „Rush Hour 3″/”Ora de vârf 3”, care a avut încasări de 142.297 lei.
Conform datelor centralizate de agenția Champions, „4 luni, 3 săptămâni și 2 zile” a rulat pe nouă ecrane de vineri până duminică, perioadă în care a atras la cinema 10.611 de oameni.
Cifra este mai mare decât cea înregistrată la celelalte trei filme românești care au avut premiera anul acesta: 3.830 de spectatori în weekend-ul premierei pentru „California Dreamin’ (nesfârșit)”, în regia regretatului Cristian Nemescu, 3.632 de spectatori pentru „Ticăloșii” lui Șerban Marinescu și 1.804 de spectatori pentru „După ea”, în regia Cristinei Ionescu. Numărul de spectatori de la „4,3,2” este însă de circa trei ori mai mic decât recordul de 34.294 de spectatori în weekend-ul premierei la „Garcea și oltenii”, în 2002.
Cel dintâi lungmetraj românesc care a câștigat trofeul suprem la Cannes este urmat în box office de filmul de animație „Ratatouille” (6.263 de spectatori, 69.872 lei încasări), comedia „Vă declar soț și…soție?” (2.446 de spectatori, 37.122 lei încasări) și „Bunica-i șefa” (2.248 de spectatori, 33.738 lei încasări).