Serialul „Fiica ambasadorului”, difuzat de Kanal D, a fost lider de piață miercuri seară, la nivelul întregii țări și la orașe.
Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piață, atât pe targetul Național, cât și pe cel All Urban, se arată într-un comunicat remis Apropo de televiziune.
În ceea ce privește publicul din întreaga țară, epiosodul difuzat miercuri seară a cumulat o cotă de piață de peste 20% și o medie de telespectatori, în fiecare minut al difuzării, pe întreaga durată a difuzării, de 1.475.000 de fani.
În intervalul difuzării serialului, Kanal D a surclasat celelalte stații concurente, cu 8,4 puncte de rating și 20,3% cota de piață, pe targetul Național, și 6,4 puncte de rating și 16,4% cota de piață, pe targetul all Urban.
Minutul de maximă audiență, atins la 20.52, a adunat în fața micilor ecrane, la Kanal D, peste 1,8 milioane de fani ai serialului.
Serialul „Fiica ambasadorului” prezintă lumea plină de provocări și emoție a doi îndrăgostiți, Sancar (Engin Akyürek), fiul unui arendaș, și Nare (Neslihan Atagül), fiica unui ambasador turc. Sancar nu a părăsit niciodată satul în care s-a născut, Muğla; Nare, în schimb, este o cosmopolită care, datorită naturii profesiei tatălui, a avut ocazia să trăiască și să crească în mai multe orașe din diverse zone ale lumii. Tânjind în permanență unul după altul, cei doi se văd doar câteva zile pe an, iar iubirea lor crește odată cu scurgerea timpului. Sancar și Nare își fac planuri de căsătorie, însă, în noaptea în care își unesc destinele, Nare . O legendă prinde viață odată cu această dispariție, unii susțînând că Nare a fost înghițită de ape, alții vehiculând ideea că tânăra ar fi fugit din țară. În mod straniu, fiica ambasadorului, care a dispărut în noaptea nunții sale, va ajunge la altă nuntă, la ani distanță.
CITEȘTE ȘI: Un nou sezon „Mă numesc Züleyha”, din 2 februarie, de la ora 20:00, la Kanal D
Foto: Kanal D