În conformitate cu cel mai mare studiu de marketing din Australia asupra Gen Y (generația Y), bărbații tineri sunt mult mai susceptibili să „trăiască momentul”, în timp ce femeile își planifică securitatea financiară.
Unul din 3 băieți adolescenți și bărbați cu vârste între 16 și 30 de ani cred că „viitorul va avea grijă de el însuși”, în comparație cu doar 1 din 4 fete și femei tinere.
Jumătate din femeile intervievate au declarat că sunt „nerăbdătoare să aibă ceea ce vor”, comparativ cu doar 39% dintre bărbați.
Studiul a arătat că adolescentele și femeile tinere sunt mai conectate cu familia și prietenii, 57% dintre acestea apelând la familie pentru consiliere, spre deosebire de 46% dintre bărbați.
Și jumătate din femeile tinere au declarat că s-au gândit de mai multe ori la cei mai puțin norocoși, înn comparație cu doua 1 din 3 bărbați.
Dar bărbații de Gen Y găsesc că este mai ușor să-și facă noi prieteni decât femeilor.