Feel the ROAD
Exteriorul nu aduce nimic nou cu aceasta motorizare si, cu toate ca stopurile continua sa nu-mi placa deloc, masina ma cucereste in rest, chit ca nu mi-as cumpara-o in acest argintiu banalizat. Culoarea masinii este un aspect important, care nu trebuie neglijat. Un albastru Mistic sau un rosu Barrique, asortat cu cele mai mari roti disponibile, ar face toti banii, impreuna cu un interior din piele de culoare deshisa. Suuper!
Liniile caroseriei accentueaza senzatia de sportivitate chiar si cand masina sta pe loc, iar interiorul da exemplu de cata grija trebuie acordata soferului. Pozitia de condus este efectiv fara gresala, multumita multiplelor reglaje ale scaunului. Instalat eficient, prins in centuri, ras, frezat, arunc o privire bordului, care, din pacate, a renuntat la orientarea tipica a consolei spre sofer. Why? Era chiar o treaba buna si un trademark BMW. Oare s-au plans pasagerii de pe locul fata? Trebuie sa fim politically correct fata de ei? Sa aiba acces egal la informatii? Poate vor si un volanÂ… Instrumentele de bord sunt elegante si foarte lizibile, insa cred ca au fost reduse la conditia de elemente de stricta necesitate, ajungandu-se la un simplism usor exagerat, iar celebrul litrometru iti cam strica ziua daca te uiti la el, chiar si atunci cand combustibilul e motorina.
Citeste mai mult in ProMotor